Ideális kalóriafogyasztás


A számodra elegendő átlagos kalória érték alatt táplálkozni túlsúllyal nem ajánlott, ezért módszerem azt hivatott támogatni, hogy étrended saját minimálisan fogyasztandó kalória értékedet meghaladja, de a tényleges, napi aktivitásod szerint szükséges energiaigényedet ne léphesd túl. Ezen két sávon belül egészséges kalóriaingáztatással bírjuk mozgásra az anyagcserét.


Az étrend a számodra minimálisan szükséges kalóriamennyiséget tartalmazza, vagyis ezzel a menüvel végre elkerülheted az alapanyagcsere alatti koplalást. Alapanyagcserédet számold ki az alábbiak szerint:

*********************************************************

NYUGALMI ALAPNYAGCSERE KISZÁMÍTÁSA

RMR képlet

nő: kcal/nap = (9,99 x TT) + (6,25 x TM) - (4,92 x ÉK) - 161

férfi: kcal/nap = (9,99 x TT) + (6,25 x TM) - (4,92 x ÉK) + 5

TT = testtömeg kg, TM testmagasság, ÉK = életkor

Példa: 38 éves nő vagy, 93 kg és 168 cm.

Számítás: (9,99 X 93) + (6,25 X 168) - (4,92 X 38) - 161 = 929+1050-187-161 = 1631 --> 1600 kcal

*********************************************************

Ha kiszámoltad alapanyagcserédet, a kapott értéket kerekítsd lefelé százas értékekre 50-ig, felfelé pedig 51-től. Pld. 1765 alapanyagcsere esetén 1800-ra vagy 1631 alapanyagcsere szerint 1600-ra. Számodra ideális étrended átlagosan ezen kalória és makró értékeire vetítve lesz célravezető. Ennél ehetsz kicsit többet, de kevesebbet már nem ajánlott, mert szervezeted tartalékolni kezd és nehezen fogja elengedni a zsírpárnákat.

Ideális napi menü

Diétás recept ötletek

Miért légy E.l.i.t Forradalmár?

A személyre szabott életmódprogram azt jelenti, hogy minden olyan fontos tényezőben, amelyek befolyásolhatják a szervezeted túlsúllyal összefüggő problémáit, feltérképezzük az általad megadott információkat (a kérdőíved szerint). Ezek alapján készítünk egy javaslatot olyan életmódbeli változtatásokra és szabályrendszer követésére, amelyek pozitívan befolyásolhatják a súlyvesztésben megálmodott elköteleződéseidet.

A program csak élhető, betartható és könnyen kivitelezhető elemekből áll. Természetesen megköveteli a fogyást - vélhetően - korlátozó szokások megszüntetését és új, a súlyvesztést támogató eszközök bevezetését. A részletes módszertani szabályról szóló személyes E-book a szervezeted optimális működését támogatja. Hozzá kapcsolódó étrendtervezési és menürendszerű e-könyve megtanít a helyes életvitelre. Nem része fogyókúrás csodaszer, eszköz vagy speciális alkotóelem. Kizárólag a helyes és kiegyensúlyozott táplálkozási alapelvekre épül, amelyek alkalmazása elősegítheti a fizikai, mentális jól-lét megteremtését.

A testsúly szabályozásban mindenekelőtt azt kell figyelembe venni, hogy közérzeted, állóképességed, hangulatod, fittséged javuljon. Ennek csupán mellékhatása a testsúlykontroll sikere.

Minden mindennel összefügg, tehát a lelki állapotod és erőtől duzzadó lelkesedésed a táplálkozás, mentális egyensúly és testmozgás együttesen kifejtett erejéből fakad majd. Cél a helyes lelki és testi önkép elérése, ezért a tükör egy igazi jó barátod lesz.

Az E.L.I.T életmódprogram köré építettem egy "To Do" rendszert, aminek segítségével mindenki szem előtt tudja tartani az életmódváltás kulcsfontosságú elemeit, teendőit és ehhez segédanyag is tartozik munkafüzetszerűen. Megálmodtam és két kezemmel összeraktam az E.l.i.t tervező munkafüzetet, amelynek lapjai sorvezetőként szolgálnak elsőként ahhoz, mi kell az életmódváltás helyes indulásához, illetve napi és heti bontásban konkrét, látható és "csekkolandó" tételeket sorolnak fel a lépésekhez, célokhoz, fókuszokhoz.

Aki az Álomtervező E.l.i.t rendszeremet használja, egész egyszerűen nem tud hibázni, mert biztos lehet abban, hogy minden egyes napon MINDENT megtesz önmagáért.

Az E.L.I.T a hormonális egyensúly stabilitásáért dolgozik. Ez a tényező mozgatórugója az egész életmódváltó-haditervnek, hiszen semmi nem lehet hatékony, ha nincs összhangban testünk és lelkünk. Proaktív szemléletemmel megtanítom, hogyan lehet egyszerűbb és hatékonyabb a cél fókuszban tartása. Lássuk be, általában pont ez okozza a legtöbb nehézséget. Az időmenedzselés, a tervezés és a belső motiváció egyensúlyi játéka sokak számára megterhelő. Velem megtanulhatod, hogyan csináld.

Legutóbbi bejegyzések