Neked szól a program, ha magadra ismersz:


100+ kg testsúlyod van és változtatnál ezen!

Már nagyon sokszor megpróbáltad egyedül és valahol mindig megrekedtél!

A környezetedben mindig Te vagy "az örökké" duci, aki folyton változni szeretne!

Nem érzed magad jól a bőrödben és ábrándozol a csinos, nőcis tükörképről!

Sok mindent kipróbáltál már, a rengeteg információ között folyton elveszel!

Harmóniában szeretnél lenni önmagaddal!

Nem szeretnél 100+ kg testsúlyt, időben lépnél!

Rengeteg pénzt költöttél már táplálékkiegészítőkre vagy porosodó kütyükre!

Sokan nem értenek meg, hogy ez mennyire nehéz és mennyi lemondással jár!

Állandóan győz a kísértés, pedig nagyjából tudod, mit kellene tenned a fogyáshoz!

Lelkesen indulsz neki, majd egy ponton elfogy a lendület és győznek a régi szokások!

Most tényleg végig szeretnéd csinálni!

Nyári kedvezményes csatlakozás a programhoz

Miért válaszd az E.l.i.t. életvitel programot?

Az életvitel program egy "akcióterv" 18 hónapra, amely lépésről lépésre, szakaszokra bontva a kezedbe adja a teljes személyes programcsomagodat - megszüntetve ezzel azt, hogy kételyek gyötörjenek, mit tegyél fogyásod közben és hogyan reagálj az érkező ingerekre, amelyek gátolnak a sikeres életmódreformban.

A teljes AKCIÓTERV a fogyásodat végig kísérő életmódprogram, mely megoldást kínál idő közben felmerülő problémákra és élethelyzetekre, pontos instrukciókat fog adni arra, mikor mit kell tenned, hogyan kell eljárnod. A fogyás ugyanis legtöbbször pont rosszkor kerül terítékre. Mindig történik valami, amiért épp most nem jó az időzítés.

A személyes életvitelterv felépítése

❶ Kezdő étrend ötlettár több száz élelmiszerre egy sávos keretben - bizonyos kalóriákon belül tudod a makrókat úgy alakítani, hogy kényelmes legyen számodra. Ez figyelembe veszi azt, hogy jóllakhass, de azt is, hogy ne edd túl magad. Erre megtanít a módszertan lépésről lépésre. Önállóan képes lesz úgy étrendet tervezni, hogy kedvenc ételeid helyet kaphassanak a fogyási terveidben.

❷ Súlycsökkenésedet nyomon követő étrend sávokat kapsz a második fázisra, ahol látni fogod, milyen súlycsökkenések elérésekor hogyan kell módosítanod a napi menüdön a további fogyás eléréséhez.

❸ Súlytartó ötlettárat is előre kapsz, amiben azt fogod látni, célod elérést követően mi a számodra optimális étkezési sáv, amin belül maradva visszahízni nem fogsz - betartva a 80-20%-os arányt (80% tudatosság - 20% élet adta élvezetek).

❹ Minden információt a saját online E.l.i.t. felületeden profilod alatt érsz el:

  • étrendek,
  • e-book-ok,
  • edzéstervek,
  • frissülő tudástár,
  • hírlevelek,
  • fontos információk,
  • friss recept ötletek,
  • mindent elérsz egy helyen a tagságod aktív státusza alatt.

❺ 2 havonta telefonos konzultációt tartunk - amennyiben szeretnél ezzel élni. Ezen felül havonta egyeztetünk elektronikus formában (e-mailben) az eredményeidről és átbeszéljük a nehézségeidet, az élményeidet, a kérdéseidet.

❻ Az E.l.i.t. zárt csoportjában a program részvevőinek programját is nyomon követheted, lesheted recept ötleteiket, motiválhatnak a sikereik és beszélgethetsz velük. A csoport átlagon felüli aktivitással bír, havonta nagyjából 10-15.000 reakció érkezik hozzászólás, poszt, kérdés, vélemény, segítségnyújtás alapján a közel 400 részvevő által. Itt nincs megválaszolatlan kérdés, amelyre ne kapnál választ. Jómagam naponta elérhető vagyok és folyamatosan segítelek a csoport falain belül.

❼ A személyes felületed elérése 18 hónapon keresztül aktív. Nem étrendet kapsz, hanem 18 hónapos közös munkát, amelyben együtt érjük el mentális egyensúlyodat és fogyási céljaiddal kapcsolatos vágyaidat.

❽ TURBÓ ELIT néven ismerheted meg az ELSŐ 6 HÓNAPOD közös program struktúráját, ahol velem együtt készíted el a heti menüdet és életviteltervedet az első fél évben.

A menük felépítése 28-30 naponta fog változni/bővülni:

Heti bontásban napi 5 db külön étkezés (reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora), mondok 3 napra példát: 1. nap: 1. zabpehely málnával 2. őszibarackos smoothie 3. marókkói csirkesaláta 4. túrós rozskenyér 5. bolognai cukkinispagetti, 2.nap: 1. omlett 2. banános joghurt saját készítésű granolával 3. cézár saláta 4. puffasztott rizsszelet paradicsommal-tonhallal 5. kuszkuszos pulykasült 3. nap: 1. banános tekercs 2. pita lencsés pástétommal 3. mexikói saláta 4. gyümölcs hab 5. tökös-babos rizottó.

Minden egyes ételt makrózva, recepttel együtt kapsz kézhez.

A receptekben fogok adni alternatív lehetőségeket arra, hogy egy-egy élelmiszert mire cserélhetsz ki.

Egy adott heti menühöz jár bevásárló lista a 7 napra. Ehhez ár-összehasonlító segítséget és nyújtok - mely élelmiszerboltban milyen márkákat érsz el és melyeket próbáltuk ki a csoportban - segítve ezzel a közös sikereket, recepteket. Jelenleg 130 db elkészült receptet tartalmaz a turbó program, de ez bővülni fog a félév végére. Cél: folyamatosan használható ötleteket kapj évekre, amelyekhez csak vissza kell nyúlnod és ki kell halásznod a Turbó menükből.

Tartalmaz több heti tejmentes-gluténmentes, húsmentes, vegán és nemzetek hetei menüket is a normál étkezési rendszeren felül.

A menük saját makróidra vannak szabva.

❾ E.l.i.t. TURBÓ Edzésterv néven találod a 3x8 hetes otthoni, kis eszközökkel és saját testsúlyoddal végezhető edzéstervet 8 hetente nehezedő, kezdő 6 hónapos programra.

Az edzésterv egy mindenre kiterjedő E-könyv, amely:

  • anatómiai képeken mutatja a gyakorlat kivitelezését,
  • pontos leírást ad a helyes végrehajtásról, a variálhatóságról és az izomcsoportokról, amelyekre éppen fókuszálni kell,
  • elmagyarázza, hogyan ne csináld, mire figyelj és mit kell érezned,
  • megtanít a helyes bemelegítésre,
  • megtanít a helyes nyújtásra és légzés gyakorlatokra,
  • útmutatót ad kardió jellegű mozgásformákhoz és a pulzusodhoz
  • bemutatja 3x8 hetes bontásban az edzésterv variációkat, amelyek izomcsoportonként megfelelő összeállításban adnak a kezedbe otthoni edzésblokkokat.

Az edzések alakformálók, zsírégetők, könnyen, bárki által végezhetők és megfelelően kiegészítik az E.L.I.T. étrendet. Ha mozgásodban korlátozott vagy sérülés vagy betegség miatt, az edzés része elhagyható. Sok feladat ülve és könnyített verzióban is elérhető. Kitérek szülés utáni kérdésekre, ízületvédelemre gyógytornász javaslattal.

❿ Az étrend és mozgás önmagában kevés a valódi változáshoz. Az életvitel program megtanítja számodra a céljaidhoz vezető utazás lépéseit. Önfejlesztő munkafüzet segítségével feltárod a folyton előbukkanó hibákat, megteremted az erősségeidet, leigázod a gyengeségeidet és megtanulsz kitartóan, motiváltan élni.

Életvitel programra jelentkezés & tagsági díj



  • 18 havi tagság az E.l.i.t. online felülethez és az E.l.i.t. zárt csoporthoz,
  • Az első 6 hónapban közös program velem: étrend, edzésterv, bevásárlólista, 130 recept, ár-összehasonlító segédlet,
  • Önfejlesztő munkafüzet,
  • 8 speciális e-book,
  • E.l.i.t. módszertan és étrend e-book,
  • 3x8 hetes otthoni edzésprogram,
  • 2 havonta telefonos konzultáció,
  • havi e-mail konzultációk,
  • Endokrinológus támogatás hormonális problémák esetén - opció

18 hónapos életvitelterv: egyszeri 60.000 Ft 18 teljes hónapra!


Életed bármely pontján dönthetsz úgy, hogy mindent megváltoztatsz!




Én nem fitnesz testet ígérek, hanem reális célokat!







Ellenjavallatok


Amennyiben a felsorolt betegségek vagy állapotok igazak Rád, kizárólag szakképzett orvos írhat elő számodra terápiás tervet és ez a program nem alkalmas számodra:

  • magas vérnyomás
  • rákos megbetegedés
  • orvosi gyógyszeres kezelés
  • friss műtét utáni állapot
  • műtét előtt álló állapot
  • terhesség
  • inzulinnal kezelt cukorbetegség
  • tartós, kórházi kezelés
  • tartós, orvosi felügyeletet igénylő egészségügyi problémák

Amennyiben bizonytalan vagy, kérlek egyeztess velem: dia@duciforradalom.hu