E.l.i.t.e V.o.i.c.e.

3. V.O.I.C.E. - ÚJ ÉTRENDTERVEZÉS ÉS ÉLELMISZERI-IPARI, FITNESZ PIACI TÉNYEK - 30 perc

  1. Miért vonzó egy fitnesz terméknek kikiáltott étel?
  2. Hogyan vezet félre az élelmiszer-gyártó?
  3. Miért adnak a szakemberek alacsony kalóriás és szénhidrát szegény étkezési instrukciókat?
  4. Miért hízol vissza, ha ilyen diétát folytatsz?
  5. Mi a helyes étkezési struktúra ehhez képest?
  6. Mi az E.L.I.T. BALANCE és E.L.I.T. LIGHT közötti különbség?
  7. Mit jelentenek az adagok és a mennyiségek az étrend ötlettárban?
  8. Példa egy napi menüre, makró kitettségére, adagokra.

2. V.O.I.C.E. - Miértek megteremtése - 28 perc

  1. Mindig nézz a kifogásaid mögé. Valóban nem tudsz megtenni valamit vagy csak nem úgy csinálod, hogy az biztosan megvalósulhasson?
  2. A gondolat, a vágy talán már nem egyszer megfogant, hogy ezúttal tényleg végigcsinálod, de végül nem jött össze a cselekvés megvalósítása.
  3. Van olyan cél az életedben, aminek elérése csak úgy az öledbe hullik és nem kell hozzá tudatos folyamatszervezés?
  4. Egy cél csak akkor valósulhat meg, ha meg van hozzá a MIÉRTED. Miért akarod? Miért jó neked? Mi lesz a hasznod? Mi lesz, ha nem csinálod meg? Mit veszítesz? A sok miért egymás után. Ha nincs pontos MIÉRTED, az ágy mindig csábítóbb lesz reggelente a sport helyett, az ellenállás nem a te oldaladon fog nyerni.

Ilyen és ehhez hasonló gondolatok, személyes tapasztalatok ebben a részben.


1. V.O.I.C.E. - étrendtervezési alapok - 41 perc

  1. Mi az Elit 3.0, 4.0, 5.0?
  2. Mi miért fontos?
  3. Motiváció