Hogyan válts életmódot?


Örök kérdés: Hogyan csináld? Ebben a posztsorozatban sorra veszem az életvitel megváltoztatásának legfontosabb elemeit. Felkészülés, étkezés, mozgás, motiváció tekintetében számos tényező segítheti a célba érést. Ha ezeket komolyan beépíted az életedbe, sokkal nagyobb eséllyel lehetsz sikeres életmódváltó és hamarabb elérheted a kitűzött állomásodat!

A posztsorozat alapja a 90 napos haditerv c. leckesorozat és 333 oldalas ingyenes e-könyv


Tervezés. Kifejtettem minden fontos tudnivalót a 90 napos haditervben erről a témáról, de most a gyakorlatban is szeretném megmutatni, hogyan lehet ezt hatékonyan kivitelezni.

A legtöbben egész küzdelmük során várnak valamiféle forradalmi találmányra, ami egy csapásra megoldja a súlyproblémát. Ha lenne ilyen, mindenki ismerné.

Az egészséges táplálkozás egészségesen működő anyagcserével valósítható meg. Egészségtelen étel nincs, csak egészségtelen táplálkozási rendszer van. Amikor ételt eszel, akkor kalóriát, szénhidrátot, fehérjétek, zsírokat viszel be a szervezetedbe. Ha mozogsz, akkor kalóriát égetsz el - jó esetben a zsírraktárakat ürítve.