Idén lefogyok blog

Idén lefogyok posztsorozat! Lépj szintet! Ezúttal tényleg csináld végig velünk!

Sokan kérdeztétek már, hogy miért használok zablisztet. Azért, mert inzulinrezisztens voltam, tehát számomra különösen fontos az inzulinvasút elkerülése, így továbbra is száműzöm a fehér, azaz búzalisztet.

Amióta megtanultam jól ízesíteni, minden ételem finom még akkor is, ha nem vagyok szakács. Számomra ez mindig is gondot jelentett. Az itthoni, "diétás" ízek mindig fogyókúra ízek voltak, azaz nem olyan finomságok, mint amiket mondjuk étteremből rendelt menükben éreztem.

Nem árulok el nagy titkot, ha korábban már olvastad bármely ingyenes könyvemet. Abban hiszek, hogy a szervezetünk nem tolerálja a szélsőséges módszereket, hiszen állandósságra törekszik.

Sokszor merült fel bennem az évek alatt, ahogyan bárki másban is, hogy életünk végéig kalóriákat kell ahhoz számolgatni, vizsgálva a szénhidrát, fehérje, zsír arányokat, hogy a súlyreformban hatékonyan lehessünk?

Valahol 2017-ben masszívan ragaszkodtam az első táplálkozással összefüggő képzésemen tanultak szerint ahhoz, hogy az elsődleges irányadó a kalória, azon belül a makrotápanyagok köre: szénhidrát, fehérje, zsír arányok.

Az évek alatt egyetlen dolog vezérelt a saját változni akarásomon felül: bebizonyítani azoknak, akik bántottak, elítéltek, nem hittek bennem és hátráltattak, hogy meg tudom csinálni.

Ahhoz, hogy sikeres lehessek, nem vehetem félvállról a mentális alapjait az egész életmódváltósdinak. Az étrend betartását ugyanis mi döntjük el. Betartjuk, vagy nem tartjuk be!

Legszembetűnőbb az életmódváltóim körében az a felismerés, hogy az "életmódváltás drága" tévhitre önmaguk pénztárcáján keresztül tudnak cáfolatot adni.

Febr 17

HajPánik

Nagy dobra soha nem vertem, mert annyira érzékeny téma volt ez számomra is, hogy még jómagam sem szerettem ezen aggodalmaskodni.