4 kedvenc Buddha-tálam

2021.05.28

Csicseris-tonhalas

  • 🥬 jégsaláta
  • 🥬 snack uborka
  • 🥬 feta sajt
  • 🥬 parmezán sajt
  • 🥬 lazac (twist konzerv)
  • 🥬 csicseriborsó (konzerv)
  • 🥬 főtt petrezselymes burgonya
  • öntet: lenmagolaj

Aszalt szilvás-sonkás

  • 🥒római saláta
  • 🥒fürtös paradicsom
  • 🥒uborka
  • 🥒főtt tojás
  • 🥒parmezán
  • 🥒feta sajt
  • 🥒aszalt szilva
  • 🥒prosciutto sonka
  • öntet: lenmagolaj

Ananászos-csirkés

  • 🥬 jégsaláta
  • 🥬 római saláta
  • 🥬 feta sajt
  • 🥬 parmezán sajt
  • 🥬 roston csirkemell
  • 🥬 kukorica
  • 🥬 ananász
  • öntet: lenmagolaj, tökmagolaj, aprított földimogyoró, kiskanál juharszirup, szezámmag, olívaolaj, citromlé

Epres-paradicsomos

  • 🥬 jégsaláta
  • 🥬római saláta
  • 🥬uborka
  • 🥬koktélpari
  • 🥬tonhal
  • 🥬fekete-erdei sonka
  • 🥬parmezán hasábok
  • 🥬feta
  • 🥬eper
  • 🥬ami a képen nincs 4-5 szelet ALDI-s Sesam lapkenyér
  • öntet: tökmagolaj és lenmagolaj

Mi kerülhet fel egy egészséges tálra?


  • salátafélék (ez az alap)
  • zöldségek nyersen vagy főzve
  • avokádó (ez mindig kicsit kakukk-tojás, mert gyümölcs, mégis zöldség)
  • fermentált savanyúságok
  • magvak
  • húsfélék
  • halfélék (füstölt, sült, konzerv)
  • sajtfélék
  • tojás (főtt tojás, tükörtojás)
  • gabonák (rizs, bulgur, kuszkusz, quinoa
  • hüvelyesek (kukorica, babfélék, borsó, csicseriborsó, zöldbab)
  • szójaszósz
  • lenmagolaj
  • tökmagolaj
  • mákolaj
  • avokádóolaj
  • olívaolaj
  • szezámolaj
  • aszalványok
  • gyümölcsök
  • kókuszjoghurt vagy natúr joghurt alapú krémek

Legfrissebb bejegyzések

Nagyon sokan rohanós reggeleket élnek át nap mint nap. Ezért 2 falatot bekapnak vagy talán annyit sem. Vannak, akik teljesen jól érzik magukat ebédig egy falat nélkül. Ha testsúlykontroll a cél, akkor kiindulási alap még mindig az, hogy az egyén elhízott. Vagyis eddig energiatöbblettel élt.

Az egészséges táplálkozás egészségesen működő anyagcserével valósítható meg. Egészségtelen étel nincs, csak egészségtelen táplálkozási rendszer van. Amikor ételt eszel, akkor szénhidrátot, fehérjétek, zsírokat viszel be a szervezetedbe. Ha mozogsz, akkor kalóriát égetsz el - jó esetben a zsírraktárakat ürítve. Ha ebben az energiaellátási...

Egyéni életviteli és táplálkozási tanácsadás

A Mentorprogram személyre szabott. Ha nem tudod eldönteni, neked való-e és egyáltalán milyen területen kell változtatnod a céljaidhoz, egyéni konzultációra van szükséged. Neked ajánlott, ha tanácstalan vagy és szeretnéd, hogy átbeszéljük az étkezési szokásaidat, az étellel való viszonyodat, a céljaidat. 100% online, 45 perces telefonos beszélgetés Kielemezzük a laborodat és egészségügyi értékeidet, illetve az étkezési naplódat - elmondom, mit gondolok és mit javaslok Megvizsgáljuk az életviteledet és a vakfoltokat Körbe járjuk a mentális eszközeidet, lehetőségeidet Megnézzük és átbeszéljük a kitöltött részletes kérdőívre adott válaszaidat és az étrendnaplódat és felállítjuk azokat a célokat, amelyek célirányosan neked jelentenek megoldást. Amennyiben az útvonal számodra szimpatikus és 30 napon belül Mentoráltammá válsz, a mentorprogram díjába az egyéni konzultációs díjat beszámítom.

25 000 Ft

Mentorprogram | E-book

A program elemei: 1. 166 oldalas programkönyv és munkafüzet e-book 2. 174 oldalas ételportfólió 606 db étellel és 3 x 100 alapanyagos varázsmenürendszerrel szabad ételtervezéshez - e-book 3. Akcióterv e-book 4. Zárt facebook csoport 5. Podcast csatorna 6. 9 hónap mentorálás és korlátlan konzultációk

46 000 Ft 80 000 Ft

Mentorprogram | Nyomtatott könyvcsomag & E-book

A program elemei: 1. 166 oldalas programkönyv és munkafüzet - nyomdai, spirálozott példány és e-book verzió is 2. 174 oldalas ételportfólió 606 db étellel és 3 x 100 alapanyagos varázsmenürendszerrel szabad ételtervezéshez - nyomdai, spirálozott példány és e-book verzió 3. Akcióterv e-book 4. Zárt facebook csoport 5. Podcast csatorna 6. 9 hónapos Mentorálás és korlátlan konzultációk

46 000 Ft 80 000 Ft