4 kedvenc Buddha-tálam

2021.05.28

Csicseris-tonhalas

  • 🥬 jégsaláta
  • 🥬 snack uborka
  • 🥬 feta sajt
  • 🥬 parmezán sajt
  • 🥬 lazac (twist konzerv)
  • 🥬 csicseriborsó (konzerv)
  • 🥬 főtt petrezselymes burgonya
  • öntet: lenmagolaj

Aszalt szilvás-sonkás

  • 🥒római saláta
  • 🥒fürtös paradicsom
  • 🥒uborka
  • 🥒főtt tojás
  • 🥒parmezán
  • 🥒feta sajt
  • 🥒aszalt szilva
  • 🥒prosciutto sonka
  • öntet: lenmagolaj

Ananászos-csirkés

  • 🥬 jégsaláta
  • 🥬 római saláta
  • 🥬 feta sajt
  • 🥬 parmezán sajt
  • 🥬 roston csirkemell
  • 🥬 kukorica
  • 🥬 ananász
  • öntet: lenmagolaj, tökmagolaj, aprított földimogyoró, kiskanál juharszirup, szezámmag, olívaolaj, citromlé

Epres-paradicsomos

  • 🥬 jégsaláta
  • 🥬római saláta
  • 🥬uborka
  • 🥬koktélpari
  • 🥬tonhal
  • 🥬fekete-erdei sonka
  • 🥬parmezán hasábok
  • 🥬feta
  • 🥬eper
  • 🥬ami a képen nincs 4-5 szelet ALDI-s Sesam lapkenyér
  • öntet: tökmagolaj és lenmagolaj

Mi mindenből szoktam válogatni a tálaimra?


  • salátafélék (ez az alap)
  • zöldségek nyersen vagy főzve
  • avokádó (ez mindig kicsit kakukk-tojás, mert gyümölcs, mégis zöldség)
  • fermentált savanyúságok
  • magvak
  • húsfélék
  • halfélék (füstölt, sült, konzerv)
  • sajtfélék
  • tojás (főtt tojás, tükörtojás)
  • gabonák (rizs, bulgur, kuszkusz, quinoa
  • hüvelyesek (pl. kukorica, babfélék, borsó, csicseriborsó)

  • szójaszósz
  • lenmagolaj
  • tökmagolaj
  • mákolaj
  • avokádóolaj
  • olívaolaj
  • szezámolaj
  • aszalványok
  • gyümölcsök
  • kókuszjoghurt
  • natúr joghurt alapú krémek
  • és határ a csillagos ég :)

Legfrissebb bejegyzések

Jún 18

6 hét :)

A lehető legjobb döntés volt kiállni és kitartani az elveim mellett: kiegyensúlyozott, szükséges kalória alapú táplálkozás, koplalásmentesség, bogyóktól való merev elzárkózás. A szénhidrát megtartása, finom ételek és receptek kidolgozása, magamban való hit, alázat a fogyás irányába és minden támadás hárítása, amit az irigyesek vagy a rosszakarók...

A pajzsmirigyhormonok olyanok a szervezet számára, mint az üzemanyag a gépkocsik számára. Ha nincs vagy kevés van belőle, nem juthatunk el a célállomásra. Sejtjeink nem tudnak megfelelően működni, ha nem kapják meg a megfelelő mennyiségű pajzsmirigyhormont és pedig a T3-at, mert ez az egyetlen biológiailag aktív pajzsmirigyhormon.

A pajzsmirigy (glandula thyroidea) a légcső, ill. a gége előtt két oldalt elhelyezkedő, lebenyekből álló, pillangó alakú belső elválasztású mirigy. Élettani feladata a pajzsmirigyhormonok termelése. Ezek a hormonok szerepet játszanak a szervezet anyagcseréjének szabályozásában, a növekedésben, az agyi működésben, így pajzsmirigyed részt vesz a...

Az első modul PILOT rendszerében készített 1-8 hetes terv fektette le a MealPrep módszertant. A 24 hetes programon felül ezt a 8 hetet is használhatja bárki.

LEFOGYOK PROGRAM

A MODUL elemei 24 hétre: 160+ oldalas Mentorprogram könyv - az életmódváltáshoz 170+ oldalas Ételportfólió a teljes étrendedhez - nyomdai könyv és e-book 120+ oldalas Edzéskönyv az edzésmódszertanhoz és edzéstervekhez - nyomdai könyv és e-book 129+ oldalas Funkcionális táplálkozási programkönyv - nyomdai könyv és e-book 150+ oldalas MealPrep könyv - főző kurzus és 24 hetes napi menü terv heti 2 menüsorraló Heti menü 24 héten át hétfőtől vasárnapig - mealprep (dobozolás) módszertannal Étrendtervezési módszertan elméleti és gyakorlati megvalósítása - a dobozolás művészetének megtanulása élelmiszer-útvonalakkal (minél egyszerűbb, minél költséghatékonyabb heti menük érdekében) Bevásárló lista a heti menühöz Élelmiszercsere az ételekhez egyéni ízléssel Termékkínálat a nagyáruházakban: Aldi, Auchan, Spar, Tesco Főzős és edukációs mini videók Heti edzésterv javaslat Elméleti tudásanyag a hormonális problémákról Zárt Program Facebook csoport - 24 hétre Egyéb segédletek

48 000 Ft 120 000 Ft

Kovács Klaudia - Túlszeretni | NYOMDAI KÖTÖTT KIADÁS

Egy kövér lány voltam, aki egész életében le akart fogyni. Sokáig nem tudtam, hogy a bennem lakozó személyiségek miért csatáznak egymással. Hogy egyáltalán miért találkozom más és más arcaimmal, s miként kellene ezeket kezelnem. Nőként sok szerepet öltünk magunkra, még az előtt is, hogy párra lelnénk. Amikor csak az ÉN lakozik a lelkünkben és nincs mellettünk más, már akkor is sokféle módon jelenünk meg a napjainkon. Minden azzal kezdődött nálam a személyiségfejlesztésemben, hogy boldog akartam lenni. Viszont nem feltétlenül tudtam, ez mit is jelent. Elvárásokat támasztottam az elképzeléseimmel szemben, s ha bármi másként alakult, mint azt ahogyan én vázoltam kötelező kimenetelként, rögtön falakba ütközött az aktuális álomképem. Valahogy ilyen módon találtam rá az életemben az ételre, mint vigaszdíjra, mint egy láthatatlan barátra, aki sosem bánt, aki sosem beszél vissza, aki mindig örömet akar okozni, aki feltétel nélkül ki is elégíti a vágyaimat. E könyv írásakor már tudom, hogy a kövérség búcsút vett tőlem. Nem csak elértem az áhított testsúlyomat, de egy olyan életet is felépítettem, amelyben felelősséggel tartozom hozzám hasonló emberek döntéseiért is. Öt éve blogot írok a történetemről. Úgy kellett ezt a könyvet megírnom és az olvasó úgy olvashatja el a fejezeteket, hogy az a tény már befolyásolja az írottak értelmezését: sikerült lefogynom. Ezért a sorok legalább annyira elmesélt élmények öt év vonatkozásában, mint amennyire a jelenre vonatkozó felfedezések, felismerések is. Sőt, valójában a ma megtapasztalásaira lehet igazán értelmezni a változásomat. A könyv egyszerre a múltam, a jelenem és a remélt jövőm is.

4 990 Ft 7 990 Ft