A módszerem a fogyásban

2018.08.05

A DUCI ELIT ÉLETMÓDPROGRAM

Ha szeretnél minden támogatást megkapni a sikeres fogyásodhoz és elköteleződnél az életmódváltás mellett, 3-6-12 havi időtartamra, válaszd a minden segítséget nyújtó ELIT programot.

  • A rendszer figyelembe veszi azt, hogy milyen alapanyagcsere és tényleges energiaszint között kell táplálkoznunk, de tágítja a teret a fogyási szakaszban. Ezzel egyidejűleg testtípusokba sorolja a módszert, így mindenki azon vonalon indul el, ami szervezete és hormonális háztartása szempontjából a leghatékonyabb.
  • Nem koncentrálódik napszakokra, hanem teljes napokra bontja a szükséges mennyiségű és minőségű ételeket.
  • A kalória csak kiindulási pont, a táplálkozási rendszer alapja a makrótápanyagok csoportosítása, összehangolása és a testtípusok figyelembevétele.
  • A testtípus analízis és a szervezet étvágyhormonjainak figyelembevétele kulcs a tartós fogyásban.
  • Azt erősíti, ami adott testtípusnak segít a sejtek oxigénellátásban, ezáltal a zsírégetés gátoló tényezőit csökkenti és elősegíti a fogyást azoknál is, ahol stagnálás van.
  • Javul az energia-háztartás a típusokra komplexen javasolt mozgásformáknak köszönhetően is.
  • Nincs kalória számolgatás. Komplex új módszertannal teszünk különbséget a makronutriensek között és a napi menü megbontása sokkal jobban támogatja a zsírégető állapot elérését.
  • A programban szereplő komplex ételek receptje a testtípusokra van paraméterezve, pld. székelykáposzta, rakott brokkoli, zöldborsó főzelék, cézár-saláta esetén a ezek segítségével könnyedén készül el az étrend javaslat.  Az ételek nem kalóriák, hanem információk a testnek.
  • Minden fontos tápanyag, a szénhidrát, a fehérje és a zsír vonatkozásában is konkrét egységeket jelöl ki a makrók figyelembevételével, de nem kell feltétlenül konyhamérleg.
  • Az étrendek 1, 2, 4 fős változatban is elkészíthetők, így nem jelent többé problémát a feleségek, anyák, háziasszonyok étrendje a családra vetítve.
  • Élhető, könnyedén kivitelezhető szénhidrát számolási technikát építettem köré.
  • Új e-book és támogatási anyag készült hozzá.
  • Nem kell lemondani a kedvenc ételekről. Csupán testtípusoknak megfelelően többet kell enni olyan élelmiszerekből, amelyek támogatják a sejtek oxigén ellátását, a zsírraktározást megszüntetik. Nem lemondással korlátozunk, hanem átcsoportosítjuk a kevésbé hatékony ételeket egy komplex rendszerben.
  • Fontos szerepet kap az eddigi étkezések vizsgálata. A táplálkozási napló elemzése az első pont, ugyanis megtanultam azt is, hogy hirtelen váltás sokkolja a szervezetet, ezért abból indulunk ki, hogy eddig milyen táplálkozási szokásokkal élt a program szereplője. Nem az a cél, hogy változtassunk meg mindent, hanem az, hogy olyan mederbe kezdjük el tolni, amely a leghatékonyabb útra sodorja a fogyni vágyót.
  • Élhető, könnyedén kivitelezhető technikát építettem köré.
  • Minden fontos tápanyag, a szénhidrát, a fehérje és a zsír vonatkozásában is konkrét egységeket jelöl ki a makrók figyelembevételével, de nem kell feltétlenül konyhamérleg hosszú távon és egyéb eszköz sem. Nem függhetünk folyton mennyiségeken. Legalábbis nem étkezésenként. Egész napra vetített határokra van szükség.
  • A programban szereplő komplex ételek receptje a testtípusokra van paraméterezve, pld. székelykáposzta, rakott brokkoli, zöldborsó főzelék, cézár-saláta esetén a ezek segítségével könnyedén készül el az étrend javaslat. Nem kell konyhamérleg többé, ha nem szeretnéd. Az ételek nem kalóriák, hanem információk a testnek.
  • Nincs kalória számolgatás. Komplex új módszertannal teszünk különbséget a makronutriensek között és a napi menü megbontása sokkal jobban támogatja a zsírégető állapot elérését.
  • Javul az energia-háztartás a típusokra komplexen javasolt mozgásformáknak köszönhetően is.
  • Azt erősíti, ami adott testtípusnak segít a sejtek oxigénellátásban, ezáltal a zsírégetés gátoló tényezőit csökkenti és elősegíti a fogyást azoknál is, ahol stagnálás van.
  • A testtípus analízis és a szervezet étvágyhormonjainak figyelembevétele kulcs a tartós fogyásban.
  • A kalória csak kiindulási pont, a táplálkozási rendszer alapja a makrótápanyagok csoportosítása, összehangolása és a testtípusok figyelembevétele.
  • Nem koncentrálódik napszakokra, hanem teljes napokra bontja a szükséges mennyiségű és minőségű ételeket.
  • A rendszer figyelembe veszi azt, hogy milyen alapanyagcsere és tényleges energiaszint között kell táplálkoznunk, de tágítja a teret a fogyási szakaszban. Ezzel egyidejűleg testtípusokba sorolja a módszert, így mindenki azon vonalon indul el, ami szervezete és hormonális háztartása szempontjából a leghatékonyabb.

  • Megálmodtam, én magam elindultam a saját módszeremmel és ma már elmondhatom, hogy megmentettem saját magamat egy sanyargató, önpusztító élettől. Nem volt könnyű megtalálni és összehangolni a leghatékonyabb módszertannal azt az egy kerek programot, ami tényleg mindent megold.