1. lecke | Teremtsd meg az életmódváltás alapjait | 1. rész

2020.02.02

Az első hét menetrendje: feltérképezünk egy több szereplős, alapvető kiindulási rendszert. Megnézzük, hol tartasz most, hová szeretnél eljutni és mit kell ehhez megvizsgálnod. Ne feledd, amit a program információs 0. leckéjében írtam! Tegyél félre minden "egót", és adj meg minden esélyt ahhoz, hogy ezúttal valóban a mélyére áshass testsúly reformod megvalósításához szükséges folyamatod sikeressége érdekében!

Az első hét tartalmaz elméleti részt annak érdekében, hogy valóban át tudd gondolni pld. egészségügyi állapotodat.

Könnyed kérdésekből álló feladatokat is találsz, amelyek összesítik számodra, hogy hol van elakadás, vizsgálandó tényező!

Először az ❶. és ❷. területet vesézzük ki. Lényegében ez mutatja meg, hogy milyen szintű és milyen okokra visszavezethető túlsúllyal állsz szemben.

Ez a két tétel számokkal állít szembe, mostani testsúlyodtól az ideális testsúlyodon át az alapvető elhízást vizsgáló mutatószámokig.

Instrukciók az 1. heti munkához:

Annak a szemléletnek a jegyében végezd az első hetet, hogy ez lesz az alap, amire mindent felépítünk. Semmit ne siettess. Rengeteg elmélet és gondolkodni való lesz ebben az 1.heti tananyag és munkafüzet struktúrában.

Javaslom, hogy az elméleti részeknél vedd elő az A4-es füzetedet, amit a programhoz készítettél elő. Írd fel: 1. hét. 1. lecke. Ha részletesen szeretnél elméleti pontokat jegyzetelni pld. a hormonális részekből, bátran írd le azt, ami neked kiemelendő. Használhatod a lecke utolsó oldalán lévő jegyzet részt is.

Ez a hét felkészülés. Itt elméleti síkon, de rád szabva készíted fel magad arra a napra, amikor elindulunk az akcióterv készítésén.


Teremtsd meg az alapokat!

Az életmódváltó tervek java része egy teljesen érthető és egyszerű döntéssel kezdődik, amelynek távlati terve a fogyás. Semmi bonyolult dolog, csak egyszerűen a testsúlycsökkentés a cél. Igaz? Ez igaz. Ha bárki azt mondja Neked, hogy ma felkelsz és életmódváltó elhatározásod egy 1-1 sávos autópályán végig fog vezetni, nem igazán tudja mit beszél. Az elhízásból való kilábalási törekvés roppant összetett tényezők együttes halmozódása, minden egyes napon.

A fogyásunkat számos dolog befolyásolja:

  • a hormonháztartásunk állapota, annak esetleges eltolódásai,
  • az egészségügyi állapotunk, meglévő betegségek,
  • ez elhízásunk mértéke, ideje,
  • a körülöttünk lévő környezet (család, barátok, kollégák, főnökök, ismerősök),
  • a munkahelyi (karrier) életünk és jövedelem kérdéseink,
  • mentális erőnlétünk, lelki állapotunk.

Senorita program | 3 hetes étrend e-book

Az e-book tartalma: bővített Senorita program e-book 3 hetes variálható étrend bővített tananyag, főzést támogató rendszer és tippek programod megvásárlásával megajándékozunk egy 3.500 Ft-os kuponnal, amelyet 3.500 Ft értékben felhasználhatsz a Duciforradalom Senorita kollagéntermékekre 2022. novemberétől programodat és kuponkódodat a program vásárlásától számítva 10 munkanapon belül továbbítjuk részedre SZÁLLÍTÁSI  MÓDKÉNT KÉRLEK EZT VÁLASZD: SENORITA PROGRAM E-BOOK

3 500 Ft

LEFOGYOK PROGRAM

A MODUL elemei 24 hetes életmódprogramra: 160+ oldalas Mentorprogram nyomdai könyv 170+ oldalas Ételportfólió nyomdai könyv 1000+ ételrecepttel Heti menü 24 héten át hétfőtől vasárnapig - mealprep (dobozolás) módszertannal, bevásárlólistával, instrukciókkal, korlátlan élelmiszercserével Étrendtervezési módszertan elméleti és gyakorlati megvalósítása - a dobozolás művészetének megtanulása élelmiszer-útvonalakkal (minél egyszerűbb, minél költséghatékonyabb heti menük érdekében) Főzős és edukációs mini videók Zárt Program Facebook csoport 2022. december 31-éig Egyéb segédletek

26 000 Ft

Kovács Klaudia - Túlszeretni | NYOMDAI KÖTÖTT KIADÁS

Egy kövér lány voltam, aki egész életében le akart fogyni. Sokáig nem tudtam, hogy a bennem lakozó személyiségek miért csatáznak egymással. Hogy egyáltalán miért találkozom más és más arcaimmal, s miként kellene ezeket kezelnem. Nőként sok szerepet öltünk magunkra, még az előtt is, hogy párra lelnénk. Amikor csak az ÉN lakozik a lelkünkben és nincs mellettünk más, már akkor is sokféle módon jelenünk meg a napjainkon. Minden azzal kezdődött nálam a személyiségfejlesztésemben, hogy boldog akartam lenni. Viszont nem feltétlenül tudtam, ez mit is jelent. Elvárásokat támasztottam az elképzeléseimmel szemben, s ha bármi másként alakult, mint azt ahogyan én vázoltam kötelező kimenetelként, rögtön falakba ütközött az aktuális álomképem. Valahogy ilyen módon találtam rá az életemben az ételre, mint vigaszdíjra, mint egy láthatatlan barátra, aki sosem bánt, aki sosem beszél vissza, aki mindig örömet akar okozni, aki feltétel nélkül ki is elégíti a vágyaimat. E könyv írásakor már tudom, hogy a kövérség búcsút vett tőlem. Nem csak elértem az áhított testsúlyomat, de egy olyan életet is felépítettem, amelyben felelősséggel tartozom hozzám hasonló emberek döntéseiért is. Öt éve blogot írok a történetemről. Úgy kellett ezt a könyvet megírnom és az olvasó úgy olvashatja el a fejezeteket, hogy az a tény már befolyásolja az írottak értelmezését: sikerült lefogynom. Ezért a sorok legalább annyira elmesélt élmények öt év vonatkozásában, mint amennyire a jelenre vonatkozó felfedezések, felismerések is. Sőt, valójában a ma megtapasztalásaira lehet igazán értelmezni a változásomat. A könyv egyszerre a múltam, a jelenem és a remélt jövőm is.

4 990 Ft 7 990 Ft

    Kérdésed van?