1. lecke | Teremtsd meg az életmódváltás alapjait | 1. rész

2020.02.02

Az első hét menetrendje: feltérképezünk egy több szereplős, alapvető kiindulási rendszert. Megnézzük, hol tartasz most, hová szeretnél eljutni és mit kell ehhez megvizsgálnod. Ne feledd, amit a program információs 0. leckéjében írtam! Tegyél félre minden "egót", és adj meg minden esélyt ahhoz, hogy ezúttal valóban a mélyére áshass testsúly reformod megvalósításához szükséges folyamatod sikeressége érdekében!

Az első hét tartalmaz elméleti részt annak érdekében, hogy valóban át tudd gondolni pld. egészségügyi állapotodat.

Könnyed kérdésekből álló feladatokat is találsz, amelyek összesítik számodra, hogy hol van elakadás, vizsgálandó tényező!

Először az ❶. és ❷. területet vesézzük ki. Lényegében ez mutatja meg, hogy milyen szintű és milyen okokra visszavezethető túlsúllyal állsz szemben.

Ez a két tétel számokkal állít szembe, mostani testsúlyodtól az ideális testsúlyodon át az alapvető elhízást vizsgáló mutatószámokig.

Instrukciók az 1. heti munkához:

Annak a szemléletnek a jegyében végezd az első hetet, hogy ez lesz az alap, amire mindent felépítünk. Semmit ne siettess. Rengeteg elmélet és gondolkodni való lesz ebben az 1.heti tananyag és munkafüzet struktúrában.

Javaslom, hogy az elméleti részeknél vedd elő az A4-es füzetedet, amit a programhoz készítettél elő. Írd fel: 1. hét. 1. lecke. Ha részletesen szeretnél elméleti pontokat jegyzetelni pld. a hormonális részekből, bátran írd le azt, ami neked kiemelendő. Használhatod a lecke utolsó oldalán lévő jegyzet részt is.

Ez a hét felkészülés. Itt elméleti síkon, de rád szabva készíted fel magad arra a napra, amikor elindulunk az akcióterv készítésén.


Teremtsd meg az alapokat!

Az életmódváltó tervek java része egy teljesen érthető és egyszerű döntéssel kezdődik, amelynek távlati terve a fogyás. Semmi bonyolult dolog, csak egyszerűen a testsúlycsökkentés a cél. Igaz? Ez igaz. Ha bárki azt mondja Neked, hogy ma felkelsz és életmódváltó elhatározásod egy 1-1 sávos autópályán végig fog vezetni, nem igazán tudja mit beszél. Az elhízásból való kilábalási törekvés roppant összetett tényezők együttes halmozódása, minden egyes napon.

A fogyásunkat számos dolog befolyásolja:

  • a hormonháztartásunk állapota, annak esetleges eltolódásai,
  • az egészségügyi állapotunk, meglévő betegségek,
  • ez elhízásunk mértéke, ideje,
  • a körülöttünk lévő környezet (család, barátok, kollégák, főnökök, ismerősök),
  • a munkahelyi (karrier) életünk és jövedelem kérdéseink,
  • mentális erőnlétünk, lelki állapotunk.