90 napos haditerv | 333 oldal a hatékony életmódváltáshoz

2020.04.17


Töltsd le az ingyenes e-könyvet!



Személyre szabott akciótervedet igényelheted mellé:


Hogyan építsd fel lépésről lépésre a saját akciótervedet?

14 fejezet segít lépésről lépésre végig haladni az életvitel megváltoztatás kihagyhatatlan elméleti és gyakorlati támogatórendszerében.


0. lecke: Mit kell tudnod a haditervről? Mire figyelj? Hogyan használd a munkafüzetet és leckekönyvet? Ezzel elindultál az utadon.

1-7. lecke: Sorba vettük az Anyahajó bázisodat.

 Melyek ezek az elemek? 


  • ❶tükörképed és elhízásod ténye (számokkal),

  • ❷egészségügyi állapotod,

  • ❸környezeted támogatása,

  • ❹berögzült rossz szokásaid,

  • ❺életviteled,

  • ❻elhízásodért jelentősen okolható táplálkozási rutinod,

  • ❼céljaid.

8. lecke: Mindent megismertél a főzési eljárásokról, ízesítési praktikákról. Az összes élelmiszercsoportot kiveséztük. Minden étkezésre megmutattam, mit, miért, hogyan érdemes elkészíteni. Vázoltam a menü alkotás lépéseit. Megismerted, hogyan kell étrendet tervezni és neked milyen szükségleteid vannak. Minden szabályt lefektettünk, amit tudnod kell!

9. lecke: Megérhetted, miért hízol és mi köze van a GI indexnek az egészhez!

10. lecke: Példákkal levezettem, miért ne félj indokolatlanul a szénhidrátoktól!

11. lecke: Együtt terveztünk étrendet! Bemutattam 2 teljes napi menüt 5 étkezésre 1400-2000 kalória között.

12. lecke: Levezettem az éves és 90 napos akcióterv készítés menetét! Előre felkészültünk a nem várt eseményekre egy megtervezett menü esetén. A fogyás akadályozó tényezőit közelről is megvizsgálhattad.

13. lecke: Segítettem felismerni a szokásblokkok kialakításának hibáit!

14. lecke: Megmutattam, mit tegyél, ha minden igyekezet ellenére az evés kényszeres kívánalma le akar győzni!

+15. lecke: Bemutatom a személyre szabott életvitelprogram elemeit!