Elstartol a 12 hetes diétaforradalom

2020.05.18


Akkor kezdjük!

Szeretek a színekkel játszani. Ehhez a 12 héthez a pinket hívom segítségül, mert hiszem, hogy az erőteljes látvány mindig jobb kedvre derít. Nem mellesleg, ha már álmodunk, lássunk mindent rózsaszín napszemüvegen keresztül! :)


Legyél a világ bármely pontján, mindenhol érvényes a program jelmondata:

Ez az én forradalmam!


Ma indul tehát a 12 hetes diétaforradalom sorsközösségi fogyás, ahol a diétaforradalom étrendet használva és a 90 napos haditerv leckesorozatában is vázolt mentális alapkövekkel megváltoztatjuk sokatok életvitelét, ételhez való viszonyát. Új szokások kialakításával folyamatos támogatást élvezhettek a közösségi erővel, Ti magatok is elindíthatjátok a saját diétaforradalmatokat!


A duciforradalom adminok és én abban fogunk útmutatást adni, hogy hogyan érdemes a napokat menedzselni, milyen ételeket lehet készíteni. Természetesen az útmutatás mindig csak javaslat, bárki bármilyen kreatívan megalkothatja saját receptjeit és ötleteit.

Légy bátor és sorsközösségi támogató! Te is oszd meg a készített ételeidet, mindennapjaidat, érzéseidet! Kérdezni is lehet! :)


Hogyan indulj el a 12 hétre? Használd az eszközöket!

Mire lesz szükséged?


Ezek alapján határozd meg a 12 hét stratégiai célkitűzését a munkafüzetben írtak alapján:

  1. Önbevallás
  2. célkitűzés
  3. vállalás
  4. tervezés 1. hétre
  5. ha nagyon alapos tervezést csinálsz, akkor a 90 napos haditerv akcióterv tervező munkafüzetét is kitöltöd és az lesz "A NAGY TERVED", amihez dokumentálásra a diétaforradalom 12 hetes naplóját használod

Ahhoz, hogy megfelelően tudjak segíteni, azt a technikát fogom eszközölni, hogy 1-2 nappal korábban készülök el az aznapi posztjaimmal, amiket úgy időzítek, hogy azt ti adott napon tudjátok használni! Így készítettem el tegnap is a mai teljes napos menü tervezésemet! Ebben a 12 hétben én kizárólag a diétaforradalom étrendből fogok főzni és ebből fogok számotokra ötleteket hozni. Nem mindig saját fotóimat használom, mert annyi szép megoldást és kivitelezést kaptam már az életmódprogramosoktól és barátaimtól is, hogy ezeket sem őrzöm meg saját magamnak. Megmutatok mindent, amit meg lehet mutatni. :)

Mai kajapakkom:

  1. omlett spenóttal, friss zöldségekkel
  2. mandula
  3. brokkolis, zöldbabos egytálétel barna rizzsel és marokkói pácot használtam a húshoz (mennyei, próbáljátok ki a pácolás instrukciók között található a recept)
  4. humusz nyers zöldségekkel
  5. grillezett lazac, spárga, saláta

Hadi titok, amit eddig még nem mondtam: Az egy napon mutatott ételek mennyiségei egy napi adagra vonatkoznak. Ez azt jelenti, hogy egy-egy élelmiszerből csempészhettek át más étkezéshez is (pld. ha épp nem tudjátok ebédre megenni a saláta adagot, akkor az a vacsihoz is mehet vagy az uzsonna mártogatósok mellé). Így keresztbe egy-egy kis adag zöldséget vegyítettem az egytálételhez is (avokádó pld.)

Ezzel kapcsolatosan egyetlen egy aranyszabály van: vacsorára már ne vigyél plusz szénhidrátot (ami nem zöldség), tehát ide ne csoportosíts át egy nagy adag rizst, zabot, gyümölcsöt stb. De ha egy kis sajt, egy kis olíva bogyó, egy adag zöldség, egy adag saláta, egy kis husi, egy kis mártogatós még maradt a napi keretből, jöhet ide is.


A program során bármikor igényelheted a személyre szabott 7-14-21-28 napos étrendet is:

  • saját szükséges kalóriádra vonatkoztatva mutatja az ételek mennyiségeit
  • a 14-21-28 napos verzió lényegesen több alternatívát is kínál szélesebb alapanyag kitettséggel
  • jár mellé 90 nap alatt online támogatásom is
  • instrukciót adok a fogyást követő kalóriák menedzselésére