Gondolatban is elcsábulnék...

2019.06.17

Egy életmódprogramos Leányzó gondolatai a havi online konzultáción


Kedves Dia!

Megint eltelt egy hónap, és most is azt érzem, hogy a lehető legjobb helyen vagyok! Ezt tényleg csak NEKED köszönhetem... a CÉL, a FÓKUSZ még mindig tart... és ez olyan boldogsággal tölt el, hogy néha el sem hiszem. :)

Mai eredményem 128,1 kg, eddigi fogyás -20,6 kg... nagyon örülök, boldog vagyok, hogy haladok... És különösen jók ezek a havi írások, mert ilyenkor szembesülök azzal, hogy megint csökkent a súlyom. Mostanában kezdik el látni a környezetemben... eddig csak olyanok mondták, hogy látják, hogy fogyok, akik tudták, hogy másként étkezem és hogy mennyire figyelek/számolok, stb. stb. De a héten már olyan is mondta, hogy látja, hogy fogytam, akivel ilyenekről eddig nem beszéltem. Nagyon jók ezek a visszajelzések, mert újabb erőt, energiát, motivációt adnak... Fontos, hogy a lelkem ilyenkor egy kicsit újra szárnyal. Mert egyébként még nem érzem a ruháimon annyira...ami fura :) Mondjuk eddig is bővebb felsőkben jártam... Illetve a hétköznapokban sem érzem a mérlegeléskor, hogy folyamatosan fogynék - tudom, a napi mérlegelést el kellene felejtenem... de valamiért mankónak érzem... reggelente ha lemegy 10 dkg, akkor meg tudom veregetni a vállam, kihúzom magam, hogy na, jól van, jól csináltad. :)

Orvosilag is alátámasztható, hogy működik, amit kitaláltál, mert a laborom sosem volt ennyire jó, mint most. Persze, még mindig magas az inzulinom 60 és 120 percnél, szedem is rá a gyógyszert, de nagyon durván javultak az eredményeim.

A közérzetem még mindig sokkal jobb; mozgékonyabb, aktívabb vagyok, mint korábban...
A másik érdekesség, amit mostanában vettem észre, hogy nem vagyok soha éhes... nincsenek falási rohamaim... nem megyek úgy haza, hogy most ki kell pakolnom a hűtőt.... nem mondom, hogy nem hiányoznak régi ízek... mert DE, IGEN... és gondolatban el is csábulnék... fejben végiggondolom, hogy mit rendelnék/vennék/ennék... aztán egy jót mosolygok magamban, vagy akár hangosan fel is nevetek... és előveszem a csomagolt ételeimet. Amik szintén finomak, mert ízek nélkül szerintem ezt nem lehetne csinálni. Hatalmas támaszom a férjem, aki bár nem csinálja sajnos velem, de ő főz nekem az esetek több, mint felében. természetesen a Te szabályaid szerint... nagyon nagy segítség ez nekem, és az is, hogy lelkileg támogat, folyton dicsér, elmondja, hogy milyen büszke rám... és ezt érzem is... ez is nagyon jó motiváció :)
És ha már itt tartunk: nem vagyok prűd, így ki merem mondani, hogy a szexualitásom is sokat változott... nem látom magam másnak a tükörben, mégsem érzem magamat annyira feszélyezve... sokkal bátrabb vagyok... aminek mindketten örülünk :):):)

Na, nem untatlak tovább, mert még órákig tudnék írni, hogy milyen pozitív hatásai vannak az ELIT-nek...
Millió puszi és ölelés,

Enikő


Amikor a havi konzultáción ezek miatt örömködtem, első kérdésem az volt, megoszthatom-e a gondolatokat veletek is. Enikő válasza újabb mosolyt csalt az arcomra:

"Persze, használj fel bármit, akár névvel is, mert vállalom, hogy megváltoztattad az életem.."

Tulajdonképpen nekem más nem is számít, csak az, hogy több száz olyan Lány van a programban, aki visszaigazolást tud adni a programról és az életmódváltásról - egyező véleménnyel:

1. Kitűzött célokkal és céltervvel kell elindulni, sarokpontokat állítani, mérföldköveket bebetonozni.

2. Célokkal TERV van a kezünkben arra, hogyan is tudjuk megvalósítani a fogyási terveinket.

3. Ha csinálják és nincs lényeges elhajlás, akkor olyan nincs, hogy nem történik változás.

4. Sok esetben fordult elő, hogy nem indult el a fogyás, nem történt átütő siker. Ekkor mérlegeltük a lehetőségeket: a) hiba van a végrehajtásban (pld. nem egészen úgy zajlik az étkezés, ahogyan kellene). b) hormonális eltérések vannak a háttérben, amiről nem tudtunk korábban. Ezért tartom kiemelkedően fontosnak, hogy egy életmódprogramban csak úgy tud működni a munka, ha van érdemi visszajelzés és kommunikáció. Számtalan pozitív kimenetele volt előzőleg sikertelen indulásoknak, mert addig hangoltuk az étrendet, míg nem megtaláltuk a megfelelőt. Ezért hiszem, hogy a pár hetes diétás programot semmit nem érnek.

5. Az út kemény és több megingás, megtorpanás, fókusz vesztés is lesz. Szinte kizárt, hogy bárki elsétáljon a duciságból a tökéletes testhez buktatók, demotiváltság nélkül. Ezért fontos az önfejlesztés - ezért készítettem 200 oldalas önfejlesztő munkafüzetet, amely legtöbb esetben kinyitotta a kapukat a miértekhez (miért eszem folyton, miért vagyok állandóan éhes, miért nem bírom megállni, miért bukom el állandóan?)

6. Aki tényleg csinálja, tényleg betartja, tényleg érti és akarja, a program részese. Akik nem találtak rá a motivációra, a célra, nem tartották be az étrendtervezést és nem kértek tőlem segítséget annak ellenére, hogy 1 teljes éven át megtehették volna, már nem részesei a programnak - lefogyni mások helyett nem tudok, akarni mások helyett nem akarhatom.

7. Akik tényleg csinálják, sikeresek, fogynak és megállíthatatlanok. Akik nem csinálják, hallgatnak, eltűnnek és továbbra is boldogtalanok - pedig minden eszköz a kezükben van.

8. Nem csodaszert és nem csodamódszert kínálok. Módszert mutatok és tanítok. Olyan módszertant álmodtam a program mögé, amely nem egyszerű kalóriaszámolás, hanem egy kifejlesztett étrendtervezési struktúra sávos makrókra, amelyet 2018. júliusában vezettem be.


Minden módszer tökéletesíthető és fejleszthető folyamatosan. Így jutottunk el 2019. júliusáig, amikor elindul az ELIT online felülete: saját profil alatti E-book-okkal:

1. Személyes program

2. Akcióterv 18 hónapra - fogyás, fogyást nyomon követő és csökkenő makrók, megtartás

3. 200 oldalas önfejlesztő munkafüzet - célokhoz, érzelmi evéshez, kapcsolatokhoz, időmenedzsmenthez, szokások átalakításához

4. Inzulinrezisztencia/PCOS tananyag - mit igen, mit nem ajánlatos enni, tenni

5. Pajzsmirigy tananyag - mit igen, mit nem ajánlatos enni, tenni

6. Fruktóz érzékenység tananyag - mit igen, mit nem ajánlatos enni, tenni

7. Gluténmentes tananyag - hogyan kivitelezhető, mi ehető, mi nem, mit kell figyelni az élelmiszereken

8. Tejmentes tananyag - hogyan kivitelezhető, mi ehető, mi nem, milyen tejszármazékok vannak, mit kell figyelni az élelmiszereken

9. Hormonális testtípusok - mit ajánlatos elkerülni, mit érdemes többet enni

10. ÚJ - 168 napos (6 hónapos) étrend makrózva, egész napra 6 tematikára épülve: naturál hetek, nemzeti ételek hetei, magyaros ételek hetei, vegetáriánus hetek, hormon és intolerancia diéták (glutén, tej, fruktóz, IR, pajzsmirigy), iskola/kirándulás/nyaralás utáni visszaszokó étrend.

11. 3x8 hetes otthoni edzésterv E-book

12. 2 havonta telefonos, havonta online konzultáció

13. Zárt csoport a programhoz.

14. Online saját profil a programban elérhető tananyagokhoz és étrendekhez.


Ha úgy érzed, hogy NEKED is támogató közeg és koncentrált segítség, program kell csodabogyók nélkül, tartós és élhető módszertannal: tartozz közénk!