Hogyan válts életmódot?

2018.08.05

Nagyon sok kérdés érkezik azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kell nekiállni egy diétának és a módszernek, amit követünk a duciforradalom csoportban.

Elérhetőségeink, ahol privátban kommunikálhattok velünk

Dia: dia@duciforradalom.hu

adminok: admin@duciforradalom.hu (én is olvasom)

Hogyan állj neki?

Mielőtt bármilyen kérdést feltennél ezzel kapcsolatosan, megkérlek arra, hogy a duciforradalom csoportban található fájl menüpontra kattintva töltsd le a tájékoztató anyagokat a szervezetünk működéséről és az életmódprogram gyakorlati tanácsairól:

  • elméleti ebook
  • gyakorlati ebook
  • gyakran ismételt kérdése Diához
  • elit program ismertető endokrinológus támogatással összehangolva

Ha ezeket megtetted, elolvastad, tanulmányoztad, kijegyzetelted a számodra fontos kérdéseket, akkor azokat várjuk vagy a csoportban posztoddal, vagy privátban az említett e-mail címeken.

Gyakori kérdések érkeznek hozzám:

  • Mi az az elit? Itt olvashatsz az ELIT programról!
  • Mi a módszer? Itt olvashatsz a módszerről!
  • Hogyan állj neki? Ezen bejegyzést használd sorvezetődként.
  • Hol követhetsz engem? Itt találod a nyilvános oldalam.

Ezekre a kérdésekre hosszú heteken keresztül, minden tudásomat és gondolatomat beleszőve írtam a tájékoztató anyagokat, amelyek hossza majdnem 100 oldal, ingyenesen elérhető a duciforradalom facebook csoport tagjainak. Ezekben minden elméleti és konkrét gyakorlati útmutató is le van írva.

A módszerről röviden:

A szervezet számára szükséges tápanyagokat, energiát biztosítva lehet tartósan eredményt elérni. Koplalással, megvonásokkal hosszan kitartani nem lehet. Csak olyan diéta hatásos, amely az életedbe beépíthető, tervezhető, fenntartható és ÉLHETŐ. A cél, hogy a diéta első napjától azt tanuld meg, hogyan tudsz kiegyensúlyozottan és rendszerbe foglalva úgy étkezni, hogy ne kelljen félned az ételtől, mégis megfelelő határokon belül maradva többé ne hízz és ne fogyj jo-jo szerűen.

Mit tegyél, hogy elindulhass a célod irányába?

  1. Olvasd el a 4 db tájékoztató anyagot. Enélkül kérlek ne is keress meg kérdéseiddel! Nagyon részletesek.
  2. Számold ki a számodra szükséges kalóriafogyasztásodat! Leírtam az ebook-okban, hogyan tedd!
  3. Számold ki a makróidat! Pontosan leírtam az ebook-okban, hogyan tedd!
  4. Nézd végig, milyen ételeket javaslok, milyen ételeket nem!
  5. Ha orvosi támogatás kell, az endokrinológus/belgyógyász doktornő segítségedre lesz akkor is, ha nem elites vagy. Minden csoporttag számára elérhető az orvosi támogatás. Bátran keresd az orvost, ha szükséged van rá!
  6. Ez alapján tervezd meg a céltábládat a következő kérdésekkel: mi a célod, mit szeretnél elérni, hogyan tudod végrehajtani?!
  7. Tervezd meg az étrendedet a gyakorlati ebook segítségével!
  8. Ha ezzel készen vagy, alkosd meg saját SMART tábládat! Tárd fel, hogy milyen erősségeid vannak, vagyis miben vagy jó, ami segít a célodban. Térképezd fel, milyen gyengeségeid vannak, amelyek örökké a feladáshoz vezetnek. Írd fel, milyen lehetőségeid vannak, amelyek támogatnak és új irány kialakításában segítenek Téged. Majd sorold fel a veszélyeket, amelyek folyton nehezítik a lehetőségeidet, a kitartásodat és erősítik a gyengeségeidet. Ha ezekkel tisztában vagy, fel tudsz állítani egy stratégiát. Ez kell ahhoz, hogy mindig tisztában légy azokkal a lépésekkel, amelyeken végig kell járnod az utadon.

Első lépésként mindig törekedj arra, hogy használd az ingyenes tájékoztató anyagokban elérhető tanácsokat és az általam közzétett tartalmakat. Olvasd a zárt csoportban elhangzó sikertörténeteket, mások feltett kérdéseit, az azokra érkező válaszokat. Ha nem boldogulsz, ha egyedül nem megy, választhatod az orvosi támogatással kombinált életmódprogramot.